Politica de retur

Magazinul online de haine kokiengros.ro deținut de Perfect Style Top SRL CUI: RO36465597 J40/11390/2016 cu adresa, B-dul Theodor Pallady, Nr. 287, Sect. 3, București, contact@kokiengros.ro, 0769249680

Returnarea produselor

Pe Kokiengros.ro, vă bucurați de RETUR GARANTAT!

Iată cum trebuie să pocedați:

Trimiteți coletul înapoi prin FAN COURIER (telefon: 0219336), la adresa: THEODOR PALLADY NR. 287 BUCURESTI, SECTOR. 3.

La returnare, în colet se va pune, lângă produs, formularul de retragere completat.

Banii vor fi trimiși înapoi în 30 zile lucratoare!

Numărul de telefon al curierului cu care colaborăm și care ne livrează coletele este 0219336 (FAN COURIER).


Produsele se pot returna in maxim 2 zile de la primirea coletului!

 

Condiții de returnare

– Produsul să nu prezinte urme de purtare;

SE VA RETURNA SERIA COMPLETĂ care trebuie să conțină și ETICHETELE și FACTURA cu care a fost trimisă;

– Consumatorul este responsabil de manipularea necorespunzătoare a produsului și a cărui valoare a scăzut din această cauză;

– Dacă se constată modificări în ceea ce privește calitatea produsului, se poate percepe o taxă. Aceasta este menită să aducă produsul în starea inițială, pentru a putea fi repus în vânzare. Clientul va fi înștiințat de acest aspect;

– La constatarea uzurii evidente a produsului, returnarea contravalorii acestuia, nu va mai fi posibilă;

– Nu se acceptă colete cu ramburs;

– Cheltuielile transportului de retur vor fi suportate de catre client.

– Contravaloarea produselor va fi returnată în maxim 30 zile lucratoare, prin transfer bancar;

– În cazul în care s-a beneficiat de transport gratuit la o comandă mai mare de 2000 de Lei, dar dupa returnare, valoarea produselor devine mai mica față de această sumă, avantajul transportului gratuit se pierde

Colete trimise cu Ramburs vor fi refuzate!

Schimbul de produse

În caz că se dorește altceva în schimbul produsului comandat, trebuie efectuată o comandă nouă pe site în termen de 2 zile calendaristice cu produsul dorit în schimb, iar la câmpul de „Observatii” scrieți că este vorba de un schimb cu celălat produs și menționați numele acestuia.

Noi vom trimite către d-voastră, coletul cu produsul nou, iar la primirea acestuia veți da la schimb coletul cu produsul vechi și veți achita diferența de preț (doar dacă este cazul).

Se poate face doar un singur schimb de produse. Dacă după schimbare, produsul/mărimea nu sunt în regulă, trebuie urmată procedura de returnare.

Modalități de plată și livrare

Livrare

Livrarea produselor dorite se face prin Curier Rapid

– TRANSPORTUL ESTE GRATUIT, pentru comenzi  de peste  2000 Ron;  – Plata se face, ramburs; Veţi achita contravaloarea comenzii agentului ce vă livrează coletul;

Estimați prețul coletului utilizând Calculator plan tarifar